Hellum

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Emilié Sehlstedt - 19 augusti 2010 20:39

                  


Ursäkta för att jag inte har uppdaterat på en vecka!!
Det har inte hänt så mycket den här veckan faktiskt, igår så åkte jag till stan och tänkte shoppa lite. Jag kan lugnt säga att jag shoppade väldigt mycket!! Jag köpte kläder, smycken och massa andra grejer. Då jag var på stan så ringde moster Hanne mig och frågade ifall jag ville följa med hon och mormor på dollar store i Kramfors och det ville jag så jag följde med dom. På dollar så köpte jag presenter till familjen, smycken. en ram och lite annat. Jag hade superkul igår iallafall!! Idag så har jag bara varit hemma faktiskt. Nu den här veckan så försöker jag vända på dygnet inför skolan....... det är lite jobbigtmen jag fixar det :) Skolan börjar ju på måndag, då kommer jag få betyg också.... hmm.
Hemma så har jag varit vid datorn, handlat med mamma och hon och jag gick på en långpromenad med hundarna. Det var riktigt skönt och gå en sväng! Mer har jag nog inte gjort förutom att jag var på Manne och Malwinas fotbollsträning. Så medans dom spelade fotboll så målade jag och lässte litegran =)
Just nu så lyssnar jag på lite musik :) Min mobil har pajat så jag kommer inte lägga ut nåra nya bilder från mobilen.

 Ni får har det så bra!! =)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards