Hellum

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Emilié Sehlstedt - 23 september 2010 20:26

  

Fotograf: Jag


Jag ber om ursäkt för att jag inte har gjort nått blogginlägg på ett bra tag, jag har inte haft tid, inte orkat ibland och jag har fullt upp med skolan. Det märks att man går i 8:an nu, får många läxor nu, suck! Jag har varit väldigt trött varje dag efter skolan! Jag har ett fullt och långt schema nu med alla möjliga lektioner..... men det är ganska kul med skolan ändå tycker jag!!!

Idag så hade jag matte, musik, no, slöjd och LQ. På matten så förbereder vi oss inför ett matteprov som vi ska ha nästa vecka. Musiken så forskar vi om nån artist/grupp och jag är nästan klar =) No:n så pratar vi om kraft just nu, det är inte det roligaste jag har varit med på men det är bara att fortsätta att plugga på. Sjölden så sydde jag fast knappar på ett bokomslag vi gör, det är superkul!! Sista ämnet idag är LQ, då pratade vi om elevens val, vad man kan välja och vad man kommer få göra, så fick vi fylla i ett paper sen vad vi ville göra. Då skolan var slut så hämtade mamma, moster Hanne och småsyskonen mig på skolan så åkte vi iväg till en resturang och åt middag där, jag tog en grekisk salland, mums! Hemma så har jag pluggat so och efter det så pysslade jag lite med en bok =) Men nu så lyssnar jag på lite musik.

Ovido - Quiz & Flashcards