Hellum

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Emilié Sehlstedt - 31 maj 2011 22:32

Hejsan hoppsan alla glada!! :D^^

Ursäkta för att jag inte har gjort nån uppdatering men det är faktiskt så att jag har fått en ny dator så jag har haft fullt upp med den och installationer :D <333

Ska lägga ut en bild på den sen :)^^

Idag på skolan så hade jag bara en lektion för sen stod jag i cafeterian hela dagen på skolan, det var ritkigt kul de!! Dessutom bjöd dom på en baguete och ett glass juice (Y)

Efter skolan så hämtade faster upp mig för att vi skulle åka på birsta.

Jag shoppade asmycket!!!! ;D^^

Kläder & smycken blev det :D^^

Hela kvällen så har det regnat, åskat och blixtrat men nu har det slutat :)

Imorrn så ska jag vara med bästisen Anna och Jenny på kvällen och se på film :D^^

Ska bli askul de!! :D

Men nu så ska jag lyssna på lite mer musik och sen sova, natti natti på er ;)


Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards