Hellum

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Emilié Sehlstedt - 6 juni 2011 21:15


Hello everybody!! :D


Nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen, ingen aning varför, ber om ursäkt för det.

Men det jag har gjort dom här dagarna då jag inte har bloggat är att solat, badat, studsat studsmatta och sett på film med storebrorsan Daniel :)

Imorrn är det skola igen.... jippi eller inte.

Men nästa tisdag är det iallafall skolavslutning, jag LÄNGTAR!!!! :D

Då blir det sena kvällar och sovmorgonar ;)

Men det är en ganska bra vecka framför mig, imorrn går vi kortdag och efter skolan så ska jag på stan så det är ju ganska skönt!

Onsdag så är det aktivitetsdag och då ska vi till Risön(utomhus badplats) och vara där hela dagen, ska bli kul de!!

Torsdag så ska vi besöka GB skolan så jag tror att halva skoldan går bort då och på fredag så är det vanlig skoldag men jag ska kanske ta ledig från 12.00 för en kompis som vi känner ska ta studenten så då ska jag kanske ta ledigt :P

Men nu så ska jag lyssna på lite musik som vanligt ;)

See you guys!! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards