Hellum

Alla inlägg under maj 2012

Av Emilié Sehlstedt - 14 maj 2012 19:25

 

Hej på er!
Förlåt för dålig uppdatering igen, internet har strulat på sistone men det verkar funka bra nu.


Ja det har väl inte hänt nått speciellt förutom att jag klarade nationella no :D
Annars så är allt som vanligt förutom att jag har blivit förkyld igen, känns som att jag var det nyss :(


Vet inte vad mer jag ska skriva så ni får väl ha en trevlig kväll!! :)

Av Emilié Sehlstedt - 6 maj 2012 20:54

 


Hej på er!


Förlåt för sån dålig uppdatering, min ursäkt är för att mitt internet har varit skitkonstigt den här veckan så det har strulats men nu verkar det funka :)


Ja det har väl inte hänt nå speciellt mycket, skola som vanligt, haft jättejobbigt huvudvärk på sistone och mer har det väl inte hänt direkt.

Imorrn är det UD, var väldigt längesen sist så det ska bli superkul!! :D

I tisdags så var det "Humorgalan", jag tittade på den med mamma och Malwina (lillasyster) och många tårar föll titt som tätt, tycker så synd om barnen som lever i så dåliga föörhållanden, hunger, sjukdomar, kyla och föräldralösa... det är HEMSKT!!!

Livet är verkligen inte rättvist!!

Jag har ofta lagt småmynt i såna här burkar som pengarna kan gå till UNICEF, RÄDDA BARNEN eller någon annan organistation och har länge velat startat en insamling,

Malwina har också velat starta en insamling och både hon och jag vill göra nått volontärjobb i framtiden så mamma hjälpte oss att starta en insamling till UNICEF.

Allt du behöver göra är att om du känner att du kan avvara 50kr så skicka ett sms:

KÄMPA INSAMLING-1613 till 72 900 så går pengarna direkt till UNICEF :)

Varje slant gör skillnad!!

 

Klicka HÄR om du vill kolla in insamlignen.

Ovido - Quiz & Flashcards