Hellum

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Emilié Sehlstedt - 13 juni 2012 22:09

 

Jag, Elina, Angelica och Therese från avslutningsmiddagen igår :)


Hejsan allihopa!!


Ja igår var det avslutningsmiddag, fick skjuts av min gammelfarbror Bosse med sin Cadillac till middagen, tack så himla mycket för skjutsen!! :)
Vi åt god mat, tog kort och skrattade för fullt!! :D

Lite senare blev det disco, dansade så mycket så jag är öm och har ont i fötterna idag, haha :D
Men det var en ritkigt lyckad kväll!!! <3


Ja idag var det skolavlsutning... vi gick från vallaskolan till idrottshallen alla 9:or, det tog lite tid för vi är 175pers 9:or som gick.

Det var riktigt kul men det känns väldigt konstigt att det är slut nu men ändå skönt!! :D

Min ena bästa kompis Angelica sjöng dessutom på avslutningen, DU var så GRYMT duktig Angelica!!! :D <33

Efter skolavslutningen fick vi våra betyg och sedan gick man och kramade allihopa, tårarna bara sprutade då man kramade sina kompisar, kommer sakna alla så himla mycket!!! <3

Hemma så har vi fikat och jag har fått examens presenter, blommor, pengar och ett jättefint armband av gammelfarbror Bosse! :)


Just nu så myser jag genom att lyssna på Top Cats, dricker energidryck och med tända ljus på bordet :)

Ska snart starta "Grey´s anatomy" :)

Dessutom så är jag jättenöjd över mina betyg!! :D

Ni får ha en fortsatt bra kväll för det ska jag ha!!


Nu kommer det lite bildern från middagen och avslutningen :)


Avslutningen idag:

     


Avslutningsmiddagen igår med alla 9:or :D

                                               


Ovido - Quiz & Flashcards