Hellum

Alla inlägg under februari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 17 februari 2010 20:34

  

Idag har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten så hade vi ett prov på bråk, det var jobbigt! Efter det så hade vi idrott och åkte vi skridskor, det var jätteroligt!! På svenskan så ska vi göra teater av klassiska sagor. Det var gansak roligt. På slöjden så tänkte jag brodera lite men hann inte för jag skisade upp det jag ska göra. Sista ämnet idag avr engelska. Då spelade vi spel. Sen jag kom hem så har jag bara läst. Jag fick en teckning av min lillasyster Mawlina som är 6 år som har gjort den här teckningen. Jag tycker jättemycket om Takida så då gjorde hon den här. En jättegullig bild!! Blev jätteglad!! Just nu så lyssnar jag på lite musik och chattar.

Av Emilié Sehlstedt - 16 februari 2010 11:09


Idag är jag hemma från skolan, det är ju aktivitetsdag och det är -20 grader ute. Då kan jag inte vara ute. Jag har köldalergi, då får inte jag vara ute då det är mer än -10 grader ute. Det är jättetråkigt!! Så just nu så är jag ute på facebook bara....

Av Emilié Sehlstedt - 15 februari 2010 20:19


Idag så har jag haft engelska,so och no. På engelskan så lyssnade vi på engelsk ljudbok pch pratade om ett häfte vi fick.  Efter det så hade jag so, då såg klart på filmenn vi såg i fredags. Det var jätteroligt! Sista ämnet idag var no. Då pratde vi om atomer och om laddningar. Det var ganska roligt. Då jag kom hem så såg jag,Daniel,Manne och Malwina på film och efter det läste jag ett tag. Just nu så lyssnar jag på den här låten och ska snart fortsätta läsa. Imorrn har jag aktivitetsdag, då ska vi åka madrass i en backe i Remsle. Det ska bli roligt!

Av Emilié Sehlstedt - 14 februari 2010 20:16


Har varit hos pappa Lars i helgen. Vi spelade poker,såg på tv,film och jag sovde över hos min kompis Agnes. det var roligt  ! Såg på melodifastivalen med Agnes igår och jag tycker att den här var bäst!! Eric Saade med låten "Manboy". Den var ju jättebra   !! Just nu så ska jag se på "En annan del av köping".

Av Emilié Sehlstedt - 11 februari 2010 18:58


Idag har jag ju varit hemma från skolan för jag har mått illa. Det ända jag har gjort är sett på tv,dator och spelat spel. Just nu så väntar jag på att "Vinterspelen" ska börja.

Av Emilié Sehlstedt - 11 februari 2010 12:37


Idag så är jag hemma från skolan. Jag mår illa ...hoppas att det inte är magsjuka jag har fått!! Just nu så ser jag och mamma på kanalen Animal Planet .

Av Emilié Sehlstedt - 10 februari 2010 21:22

   


Förlåt för att jag inte skrev igår men min dator slog av....strömslös. Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten så jobbade vi med bråk. Efter det så hade jag idrott, då körde vi fia med knuff och nåra andra grejer. Det var lite roligt. På svenskan så redovisade vi om vösen vi har jobbat med i nåra veckor. Det var ganska roligt ! Efter det så hade jag slöjd. Då jobbade jag med min klänning som snart är klar. Sista ämnet idag var engelska. Då fick vi spela engelska spel. Det var roligt  !! Då jag kom hem så åt jag middag,övat på läxorna och gått på promenad. Just nu så ser jag på filmen "Twilight" jag har fått hyrt av en kompis. Men jag ska nog snart läsa lite och lyssna på Takida musik  .

Av Emilié Sehlstedt - 8 februari 2010 18:47


Förlåt för att jag inte skrev nått inlägg igår. Jag var så trött ! Vi har bastat,sett på film,kuddkrig och en massa annat. Vi hade det jätteroligt !! Idag så har jag haft engelska,so och no. På engelskan så lyssnade vi på engelska ljudbok och jobbde med ett häfte. På so:n så pratade vi om massmedia. Det var lite roligt ! Sista ämnet idag var no. Då pratade vi mer om stjärnhimlen. Då jag kom hem så såg jag på tv och åt middag och efter det så gick jag på promenad . Just nu så ser jag på "Spiderman 2".

Ovido - Quiz & Flashcards