Hellum

Alla inlägg under februari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 6 februari 2010 12:40


Idag är det lördag. Klockan 16.00 så ska jag på övernattningsfest. Det ska bli jätteroligt !! Vi ska se på film,basta och springa i snön och sen basta igen och en massa annat. Vi kommer nog skratta väldigt mycket !!! Så nu väntar man att klockan ska bli 16.00

Av Emilié Sehlstedt - 5 februari 2010 22:16


Idag så har jag haft svenska,so,no och musik. På svenskan så redovisade vi om väsen som vi hade gjort. Efter det så hade vi so, då pratade om tv. Vi antecknade en hel del. På no så gjorde vi lab och pratade om stjärnhimmelen. Det var ganska roligt. Sista ämnet idag var musik. Då körde vi musik lekar. Det var jätteroligt !! Då jag kom hem så åt jag middag. Efter det så städade jag mitt rum och gick på en promenad. Just nu så lyssnar jag på Takida . Imorgon så är det övernattningsfest med Elina,Therese,Amelia,Jennifer och mig. Det ska bli jätteroligt  !!

Av Emilié Sehlstedt - 4 februari 2010 21:27


Idag så har jag haft språk,idrott,matte och elevens val. På språken så fick jag läsa hela lektionen. Det var bra !! På idrotten så dansade vi Michael Jacksson dansen till låten beat it och vi dansade lite grease dans också. Det var jätteroligt!! Efter det så hade vi två timmars rast och då gick jag och Therese och Elina på konsum. Vi handlae lite tills på lödag. Det är fest då . Jag,Elina,Therese,Amelia ocj Jennifer har fixat festen. Så vi har köpt lite godis och sånt till festen. På matten så jobbar vi fortfarande med bråk. Sista ämnet idag var elevens val. Då skulle vi måla ansikten. Det var riktigt roligt !! Då jag har kommit hem så har jag ätit middag och efter det så gick jag på en promenad och just nu så ser jag på "Johan Falk" sista filmen .

Av Emilié Sehlstedt - 3 februari 2010 20:57


Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten jobbade vi med bråk, det var faktiskt roligt idag. Efter det så hade jag idrott . Då körde vi kondition grejer. På svenskan så kunde jag bara vara med ett tag för det var ett FREINDS möte idag . Vi pratade med varandra och pratade lite om mobbing. På slöjden så blev jag nästan klar med klänningen jag gör. Sist ämnet idag var engelska. Det var jättepratigt på engelskan!! Hemma så har jag gått på en promenad och just nu så lyssnar jag på Takida men jag tror att jag ska läsa en stund nu .

Av Emilié Sehlstedt - 2 februari 2010 21:13

  

Idag så har jag haft språk,matte,no och kvt iup . På språken så jobbade vi med läsförståelse och då man hade gjort det fick man läsa. På matten så jobbar vi fortfarande med bråk...jag gillar inte bråk så värst mycket. Efter matten så hade jag no. Då pratade i om månen. Det var faktiskt rätt så roligt! Sista ämnet idag var kvt iup. Då fick vi jobba med nått valfritt hela timmen. Jag läste hela lektionen. Det var roligt !! Då jag kom hem så var jag ensam hemma. Mamma och pappa var i Sundsvall och Manne och Malwina plus hundrana var hos farmor och farfar. Nu så har jag gått på promenad och just nu så lyssnar jag på Takida musik  .

Av Emilié Sehlstedt - 1 februari 2010 19:57


Idag så har jag haft engelska,so och no. På engelskan så gjorde vi två olika pappren. Man skulle skriva brev. Det var ganska roligt ! Efter engelskan så hade jag so. Då jobbade vi om radiosändning, det var lite roligt! Sista ämnet idag var no. Då pratade vi vad som skiljer meteor och meteoriter. Det var ganska roligt! Efter skolan så gick jag,Elina och Alexander och bowlade. Jag vann över Elina. Vi hade det jätteroligt !! Vi möte Therese efter bowlingen, hon hade klippt sig. Vi fikade och shoppade lite. Jag köpte en tröja. Vi hade jäteroligt!!! På bussen så skrattade vi som galingar! Nu så har jag gått på promenad,övat på läxan och just nu så ska  jag lyssna på Takida musik .

Ovido - Quiz & Flashcards