Hellum

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Emilié Sehlstedt - 6 mars 2010 20:04


Idag så har jag bara varit hemma. Mamma och farmor har varit på marknad och Daniel är på häggen(kortidsboende) så då myste vi resten av famljen hemma :) Jag har läst,scrapbookat och myst med syskonen plus varit lite vid datorn. Just nu så chattar jag med min bästsi Elina och är ute på facebook. Imorrn så fyller min lillebror 8 år. Storkimpen min. Han längtar oehört mycket! Gud vad skönt det är sportlov!!! Kunna vara uppe sent på kvällarna och att sova väldigt länge, det är tider det :) Men nu så ska jag nog ta nått att dricka :P

Av Emilié Sehlstedt - 6 mars 2010 00:16


Förlåt för att jag inte skrev igår. Idag så har jag haft svenska,so,no och musik. På svenskan så redovisae min grupp. Det var lite roligt. På so:n så spg vi på film och på no:n så gjorde vi kopplingar till lampor. Sista ämnet idag var musik. Då såg vi på film igen. Då jag kom hem så var jag ensam. Manne hade bowlingkalas i Sollefteå. Så då bar jag hundvakt :) Jag har läst och varit vid datorn nu :)
Nu är det sportlov :D Nice!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards