Hellum

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Emilié Sehlstedt - 24 mars 2010 18:37


Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten så jobbar vi med procent fortfarande. Det var ganska roligt idag. På idrotten idag så hade vi läxförhör, det handlade om pulsen och vi gjorde ett nytt bip test sen fick vi massera varandra, så det var en ganska bra idrott! Efter det så hade jag svenska, vi har skrivit sagor nu och jag har ju varit sjuk ett tag så jag kom efter lite gran, så idag skulle jag göra klar den så jag skrev som en tok och då jag var klar sa lärarn att jag måste bearbeta med den hemma, då blev jag lite sur. Då har jag fått skrivit som en tok på en halvtimme och jag var långt efter så får jag reda på att jag kunde ha gjort det hemma fast hon sa att jag skulle vara klart idag. På slöjden så broderade jag, det var ganska roligt. Sista ämnet idag var engelska, då såg vi på en film. Det var kul. Just nu så chattar jag med moster Hanne och lyssnar på musik. Ikväll är det "Greys antomy" :D

Ovido - Quiz & Flashcards