Hellum

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Emilié Sehlstedt - 26 mars 2010 21:16


  

Idag så har jag haft svenska,so,no och musik. På svenskan så pratade vi om serier och skrev lite grejer om en serie man fick. Det var ganska roligt! På so:n så jobbade vi med forskningarna om jordbävningar, jag forskar om tsunami också, men det var kul! Efter det så hade vi no, då hade vi no prov, jag hoppas att det gick bra!! Sista ämnet idag var musik, då såg vi klart på filmen som vi började kolla på förra musiklektionen, jag kommer inte ihåg vad den hete men det var bra! Då jag kom hem så åt jag middag,myste med syskonen och nu så har jag sett på "The legend of the seeker", det är ett bra program, jag åt godis och drack  en cappucino mednas jag såg :) Just nu så lyssnar jag på musik. Imorrn så ska jag ha mosterdag med Hanna, vi ska fika och gå och shoppa, det ska bli superroligt!! Jag längtar! :D

                              JAG SAKNAR DIG JENNY!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards