Hellum

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Emilié Sehlstedt - 1 februari 2011 21:43

Godkväll allihopa! =)

 

Jag glömde blogga i söndags och igår så gick jag och la mig tidigt för jag hade fått migrän, fy kan jag säga om det!!!

Så idag blir det ett blogginlägg =)

Idag så hade jag kortdag på skolan vilket var väldigt skönt!!

Efter skolan så gick jag en sväng på stan, fikade på Westerlunds, åt en napolion bakelse och varm choklad :P

Jag köpte två doppresenter till ett par tvillingar som har dop snart och lite annat smått och gott.

Nu hemma så har jag slöat mest tror jag, nedå, vi hade främmande av familjen Duvemo och Antonsson så dom fick doppresenterna idag, kunde inte vänta.

Dom blev riktigt glada vilket var riktigt kul!! :D

Nu så lyssnar jag på musik som vanligt och kollar runt på facebook.

Jag ska ju praoa snart och idag fick jag en praoplats :D

Det blev Widegrens(cd,film och spelaffär) så det var kul!! :D

 

Här kommer det lite bilder hur mitt rum ser ut nu sen möbleringen och bilder från idag =)

 

En bild på mig nu då jag fiaxade håret, fikat från idag och en bild jag tog genom fönstret innan matten skulle börja :P

      

Min älskade Embla som var vår första hund som vi tuvär blev tvungen att ta bort p.g.a hjärntumör =(!!!!

  

Mitt skrivbord =)

  

Min säng :D

  

En bild från lucian =)

  

Min lilla tv ;)

  

Min säng XD

  

Ovido - Quiz & Flashcards