Hellum

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Emilié Sehlstedt - 9 februari 2011 20:53

                

Tjena på er allesammans!! =)
Hoppas allt är bra med er =)

Den här veckan har varit väldigt dryg!!!
Vi har 3 prov den här veckan, 3 veckan efter och 1 prov veckan där efter....... jag tycker att det är för mycket prov!!!! =(

Jag hade ett idag på svenskan, så skulle vi skriva en referat, jag tror det gick bra (Y) =)

Igår så bowlade jag, Daniel (världens bästa storebrorsa) och faster Jenny =)
Det var riktigt kul!!!! =D
Det gick superbra för mig i början men sen gick det åt skogen, som vanligt =P

Imorrn så blir det ännu ett prov, matte i algebra och ekvationer, usch!

I helgen så ska jag sova hos en av mina bästisar Angelica på fredag, det ska bli askul!!!!! (Y) (Y) =D =D =D
Vi kommer nog skratta asmycket!!!!!

Men nu så ska jag ta och se på "Irene Huss den krossade tanghästen" på 5:an =D

Ha det bra allihopa!! =)


Lägger ut några bilder =P



En rolig bild tycker jag!! =)

Elina, Angelica och jag :D

Det är Angelica som jag ska sova hos och det är hon med det blonda håret och glasögonen. Det ska bli ASKUL!!!! :D
  

Mina bästisar, fast en fattas. =)           

En liten bild jag tog nån dag den här veckan =P

  

Hon och jag gjorde även denna blåbärspaj på lördagen, jag älskar att baka och laga mat =D =D

  

Jag och Malwina (lillasyster) gjorde chokladmuffins i fredags, mums ;)

  

En bild jag tog genom fönstrer innan matten började

  

Ovido - Quiz & Flashcards