Hellum

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Emilié Sehlstedt - 14 februari 2011 21:24

          


Glad alla hjärtans dag till er alla!!! <333

Hoppas att ni har haft en underbar dag :)


Idag så har jag haft skola som vanligt, måndagarna är segast på hela veckan för oss :(

På onsdag så startar ju Paralymitcs cup i Sollefteå så på fredag så ska min klass åka till hallsta backen och se några åka där, det ska bli riktigt kul!! :D

Annars har jag en vanligt vecka.

Då jag kom hem så åt jag middag och efterätt som mamma hade gjort, hon hade fixat en kaka kan man nog säga med massa bär, det var ritkigt gott! (Y) ;)

Efter det så har jag pluggat in europas länder i huvudet, ska ha so prov imorrn om det :P Tror det kommer gå bra :)

Nu så lyssnar jag på musik och har precis tagit bort ansiktsmasken (Y) :)


Lägger ut några bilder :)


Den bästa spotify listan man kan ha!! Dom längst upp och i mitten är ju helt klart BÄST!! :D :D :D   Mammas kaka/tårta hon gjorde :)  

Ovido - Quiz & Flashcards