Hellum

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Emilié Sehlstedt - 14 november 2012 21:14

Lägger ut en till låt med Pompei Nights, Shaded, supergrym låt! ^^


Jo men tjena på er allisammans! :)

Hoppas att det är bra med er!


Ja nu har man praktiserat i tre dagar, en kvar.

Kul & intressant har det varit hittils iallafall.

Slutade 16.00 idag och fick en tidig julklapp av mamma & pappa... en samsung Galaxy 3 :D <3 <3

TACK så jättemycket för den! <3


Men nu tänkte jag iallafall ta och starta en film, tror jag ska se på "Cowboys And Aliens", dricka en julmust och måla med akvarell :)


Dessutom blir det roligare om jag lägger ut nån video tänkte jag än att bara skriva kort vad jag har gjort idag för nu får ni även veta lite mer om min musiksmak... även om den är ganska blandad :)


Så ni får ha en fortsatt härlig kväll! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards