Hellum

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Emilié Sehlstedt - 20 november 2012 19:53

Corroded, More Than You Can Chew, så sjukt bra låt och Corroded är ett väldigt bra band dessutom! ;)


Jo men tjena!

Ja idag har det varit en helt vanlig skoldag förutom att brandlarmet startade igen... gjorde det även igår.

På bara en termin har brandlarmet gått igång 4gånger och varenda gång har det varit falskt alarm.

Den dagen så det verkligen brinner kommer brandmännen bli förvånade tror jag eftersom det annars är falskt.

Det är lite kul men samtidigt börjar man bli ganska less nu, det är inte lika roligt.


Ja igår så fyllde pappa 36år så vi firade han rejält, så det var därför det inte blev nått blogginlägg igår.

Så nu tänkte jag ta och skriva på min berättelse jag håller på med, fick en massa ideér idag :)
Självklart så lyssnar jag på musik samtidigt, annars är det inte lika roligt ;)

Men ni får ha det så gött! ^^

Ovido - Quiz & Flashcards