Hellum

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Emilié Sehlstedt - 28 november 2012 20:16

 

Pompei Nights


Tjena på er allisammans! ;)

Hoppas att eran vecka har varit kanon.


Ja idag så har det varit en helt vanlig skoldag och hemma så har jag städat litegran och nyss tagit en dusch, skönt de!

Ja igår så fick jag veta att jag vunnit en skiva av Pompei Nights :D

Dom hade fått så många fans på facebook så då ville dom ha en tävling för att "fira" det kan man väl säga, allt man behövde göra var att skriva var varför just jag skulle ha en skiva. (Dom hade bara 6 skivor).

Jag skickade in ett mail och var väl hyffsat nöjd och igår så skrev dom på facebook vilka som hade vunnit och jag var en av dom :D <3

Känns superkul!! :D Så den kommer komma med posten snart... signerad.

   

Idag så kom även tAKiDAs nyaste skiva "A Lesson Learned The Best Of", jag hade bokat den sen tidigare så den kom med posten idag, signerad.

Så jag lär väl lyssna som en tok på den skivan ;)

Har lyssnat på tAKiDA ända sen jag var 11år och har alltid tyckt att dom är suveräna, min familj brukar också lyssna på dom, fast inte lika mycket som jag, haha.

Så jag är en ganska stor tAKiDA fans, tyvärr så har jag bara varit på en konsert i Sälen med mina mostrar (som var superkul, en av dom lyckligaste stunderna i mitt liv), men jag vill se många fler!! Lär nog göra det också ;)


Men nu så ska jag starta en film, tror jag ska se på "Abraham Lincoln The Vampire Hunter", en väldigt bra film, rekomenderar jag.

Så vi hörs och ha det gött ;)

Ovido - Quiz & Flashcards