Hellum

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Emilié Sehlstedt - 15 januari 2013 22:49

 


Ja hoppas att ni mår bra, själv så har jag varit förkyld för nån vecka sen så snuvan är kvar...


Men ja mitt jullov var väldigt bra, jag har varit hemma, sett en massa filmer, varit med Elina en dag och myst med familjen helt enkelt, självklart har jag åkt skoter också <3


Nu har skolan börjat med... känns lite konstigt med skönt samtidigt, det har inte hänt nått speciellt förutom att läxor kommer och går ;)


Men i fredags så såg jag en rolig grej, Sollefteå bussen kommer hit till Helgum till Helgums affär bredvid oss och ska vända... så kör han fast i diket, rejält!

Haha han satt fast där i 45minuter och tillslut så ringde min granne efter traktorn så det tog en stund för dom då med att komma loss, haha.

Men jag tyckte synd om dom som satt i bussen, jag antar att dom ville komma hem och se på Gladiatorerna och ta det lugnt en fredagkväll och istället satt dom fast i en buss.

Men hur som helst så var jag tvungen att ta kort på det så jag gick ut till  bussen och tog en massa kort och fick se då han försökte komma loss men han grävde sig ner ännu mer då han gasade.


Ja nyss har jag tittat på "Grey´s Anatomy" och ska lägga mig snart men först lyssna på Sixx: A.M ^^

Av Emilié Sehlstedt - 15 januari 2013 09:42

Ett ritkgit grymt band, Sixx: A.m med en av mina favoritlåtar! ^^


Hej på er allisammans, jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på evigheter, på lovet så tog jag en paus och nu när skolan hade börjat blev jag lite stressad med allt skolarbete.

Men ikväll så lovar jag er att jag ska göra ett blogginlägg och då jag skriver om vad som har hänt under lovet och lite andra grejer.

Men ni får ha det så bra så länge, ska jobba med ledgångsreumatism nu så ha det gött! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards