Hellum

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Emilié Sehlstedt - 22 januari 2013 22:35

Stiftelsen har släppt sin video nu till "Vildhjärta", texten är så jävulskt bra, videon är klockren, ja helt suverän faktiskt! <3

Dom lyckas varenda gång medd sina låtar och videosar!! <3

Tycker att det är extra kul att Mattias Larsson, gitarristen i tAKiDA är huvudrollen i videon och han gör det riktigt bra ifrån sig, han passade rollen :D


Hejsan mina vänner!


Ja min dag har varit lite seg men jag har uthärdat det då dete blir såna dagar :P

Hemma så har jag tittat på "112 på liv och död" med mamma och Manne, ätit årets första semla, jummy ;)

Nu senare under kvällen så har jag tittat på "Grey´s Anatomy", ätit mango och faktiskt försökt plattat mitt hår, haha! XD

Det gick hyffsat, det är lite halvvågigt men ska platta det imorrn med och det är väldigt långt, det är dom här gångerna jag ser skillnaden, men jag får bara hoppas att det platta håller i sig under skoldagen för mitt hår brukar vilja locka upp sig till det vanliga efter halva dan.


Men ska dra nu, ska bara se klart på "Grey´s Anatomy" så natti ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards