Hellum

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Emilié Sehlstedt - 25 januari 2013 23:31

   

Jag vann dessa på aktion på tradera, känns jättekul! :D

Klänningen kom idag den var riktigt skön och fin, ska bli skönt med ett mobilskal nu eftersom jag inte har nått och med min otur jag kan ha vissa gånger så känns det tryggare om jag ett mobilskal ;)


Tjena allihopa! :)

Jag hoppas att eran dag har varit lyckad, min har varit fram och tillbaka.


Under förmiddag så mådde jag verkligen inte bra men nu under kvällen så mår jag prima igen så det känns väldigt skönt!

Jag har ätit tropiska frukter med föräldrarna och Malwina och sett på "Gladiatorerna", det är så sjukt bra program och man själv blir peppad för att titta på det!


Imorrn ska jag på en skotertur med Jennifer och kanske Anna med, det ska bli så himla skönt att få köra lite under dan!! :D


Så just nu ser jag på gissa vad...? ;)

Jo "Grey´s Anatomy" tillsammans med tända ljus.



Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards