Hellum

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Emilié Sehlstedt - 10 maj 2010 19:40


Idag så har jag haft engelska,so och no. På engelskan idag så hade vi en vikarie, men hon visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi spelade memory, det var långtråkigt. Då klockan var 09.00 så fick vi sluta. En halvtimme innan vi brukar sluta. Idag så besökte 6:orna oss på valla. Det var en hel del..... tycker jag iallfall. På so:n idag så jobbade vi med frågor vi kommer ha på provet om 2 veckor ungefär. Det var ganska kul. Sista ämnet idag var no, då pratade vi om utvidgas, det var kul tycker jag! Idag blev det slagsmål på skolan. Den var så här att en kille i 6:an pratade dumma saker om en person till en kille i 7:an och han i 7:an kände person som han i 6:an pratade skit om så då gav han i 7:an en smäll så att han i 6 tappade en tand. Komplicerat skrivit tror jag. Jag vill inte nämna namnen.

Efter skolan så gick jag på stan och fikade och gick runt lite. Det var kul! Mötte nåra jag kände där också, brorsans flickvän,Patrik och Sebbe med :P
Just nu så lyssnar jag på lite musik :) tAKiDA såklart :) <3

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards