Hellum

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Emilié Sehlstedt - 20 maj 2010 21:14

  

Idag så har jag haft språk,idrott,matte och elevene val. På språken så läste vi och jobbade med ett häfte om gamla gudarna Oden och Tor, det var lite tråkigt faktiskt. Efte det så hade vi idrott, då gick vi ner på Nipvallen och körde fridrott, det var jättekul!! På matten så jobbade vi med tiden fortfarande, det var lite kul. Sista ämnet idag var elevens val, då så skulle jag och min grupp gå och filma olika personer på stan och ställa frågor om hur det är att bo i Sollefteå och allmänt. Det var kul men ibland lite pinsamt. Vi intervjuade personer i olika affärer och på gatan.
Hemma så har jag övat inför provet eftersom det är imorrn :S Hoppas att det kommer gå bra. Jag har också städat lite. Nu så lyssnar jag på lite tAKiDA musik :D
Den här bilden är tagen på Österåsen :)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards