Hellum

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Emilié Sehlstedt - 25 maj 2010 21:08

  

Idag så har haft språk,matte,no och kvt iup. På språken så ser vi på en film som heter "Braveheart" som pappa har som jag har sett. Det vat skönt att inte jobba en lektion. Efter det så hade jag matte, då var våran mattelärare borta och vi hade ingen vikarie, så jag hade ingen matte. På no:n idag så jobbade vi lite med värme och åt glass faktiskt :) Sista ämnet idag var kvt iup, då skulle alla 7:or gå på en station och göra en grej. Det var kul men alla frös som dårar!!
Då jag kom hem så åt jag middag,dammsuagde och har övat på no provet vi ska ha på fredag som handlar om värmen och strålning mm.
Just nu så chattar jag med Elina och lyssnar på musik.
Daniel har fått lungiflammation :( Tycker så synd om han!!!!
Då han har lungiflammation så är det lite jobbigare än då vi har det, stackars storebrorsan min!! :(

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards