Hellum

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Emilié Sehlstedt - 19 maj 2010 21:13


Mitt internet hackade upp sig i måndags, jag hade gjort ett långt inlägg men det hackade så det blev bara bilden med och igår så var internet också segt så jag orkade inte göra ett blogginlägg då.
Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten idag jobbade vi med klockor. Det var lite kul men långtråkigt. Efter det så had evi idrott, då gjorde vi orientering, det var kul men lite svårt. På svenskan så skrev i en serieberättlse. Efter det så hade jag slöjd, jag håller på emd ett armband där, det är kul!! Då man har hittat teckniken. Sista ämnet idag var engelska, då såg vi på film hela tiden, det var kul!
Hemma så har jag bara övat inför so provet jag kommer ha på fredag. Det handlar om romanra. Just nu så ser jag på "Greys antomy" och chattar som en galning med mina kompisar :)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards