Hellum

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Emilié Sehlstedt - 2 april 2013 19:58

 

En bild från galamiddagen på lägret i Sveg :)


Hoppas att allt är bra med er, jag vet att det var väldigt längesen jag bloggade sen sist men hur som helst så har jag påsklov och imorrn så ska jag se på tAKiDA med moster Hanne i Sundsvall och det ska bli så sjukt kul!! <3

Kommer knappt att sova inatt, haha :)


Ja skolan flyter på som vanligt och jag är så lycklig just nu för den nya säsongen av "Game of thrones" avsnittet har kommit ut nu :D

Så jag ska se det nu hade jag tänkt, wiie!! :D


Självklart så har jag mina favoriter!! ;)

Daenerys och Sansa tycker jag är riktiga kämpar som har gått igenom mycket men ändå har hoppet uppe :)

Hunden tycker jag är en tuff man, men samtidigt en snäll person inombords som han visar för Sansa.

Sist har vi Jon Snow som jag tycker är intressant att följa för han är en nattväktare och det är spännande att följa honom i serien och han ser ganska bra ut med, haha ;)


       



Här har ni ett litet musiktips från mig, dom här killarna tycker jag är grymma och dom kommer från Sundsvall (10mil från mig), jag tycker att deras låtar är suveräna och han som sjunger, Seike har en grym röst och YOHIO som spelar gitarr i bandet är jävligt skicklig på det!!

Ni borde lyssna på dom för det är ett grymt band ;)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards