Hellum

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Emilié Sehlstedt - 8 april 2013 21:16

Hej på er, ja idag var det första skoldagen sen lovet och ja allt gick bra, är lite trött nu och har huvudvärk men annars har dagen varit väldigt bra, speciellt att man kan ha haremsbyxor!^^
Så himla underbart!!

Jag har minst 20st och dom är så otroligt sköna, det är för kallt att ha dom på vintern men nu kan man äntligen ha dom, jag har i alla möjliga färger och mönstren :-)
Jag klär mig lite som en hippie och det syns extra mycket på sommar då jag är barfota då jag kan och så :-)
Ne jag har hört att vissa på skolan kallar mig hippie och jag tar det som en komplimang, för det gillar jag, det känns bra det!
På vintern klär jag mig mest i svart och vädigt mörkt helt enkelt, men då påsken har varit och värmen börjar komma, ja då åker haremsbyxorna äntligen fram!! ^^
Så jag har köpt 2par nya som kommer komma snart, wiee så jag tror jag har ca25 haremsbyxor sedan och jag kommer köpa fler under sommaren och självklart på Urkultsfestivalen! ^^

Men ni får ha det så gott nu för jag ska fortsätta lyssna på Bob Marley och läsa min bok :-)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards