Hellum

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Emilié Sehlstedt - 5 april 2013 23:01

Har precis sett filmen "Les Miserables" och jag måste säga att den var faktiskt över min förväntan, för det är väldigt FÅ musikal/opera filmer jag tycker om men den här var faktiskt väldigt bra! :)

Jag brukar se "Grey´s Anatomy", action och fantasyfilmer men den var väldigt bra... grät vid ett ställe där ett barn dör dessutom... hehe det kan hända lite då och då att jag gråter till filmer som jag ser själv, antinge för att det är sorgligt eller för att dom är så fina och ja den här var som både och.


Men filmen får iallafall 4 stjärnor av 5 faktiskt

Av Emilié Sehlstedt - 5 april 2013 15:08

 

Ja hoppas att eran dag har varit bra hittills, för min har varit det iallafall.

Har myst i soffan med kaffe, tänt rökelse och sett på en massa filmer under dagen :)

Hade tänkt fortsätta läsa min bok nu och mysa med mina hundar... dessutom så är min ena hund Hedda dräktig! :D

Så om 2 veckor så kommer vi att få valpar och hon har en väldigt stor mage nu så jag gissar att det kommer bli minst 5 valpar :D

Längtar!^^


Men ja hur som helst så får ni ha en fortsatt bra dag, jag lär troligen skriva ett till blogginlägg senare idag :)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards