Hellum

Alla inlägg under mars 2010

Av Emilié Sehlstedt - 23 mars 2010 18:25


Igår så skrev jag inte för att jag såg på en film som jag fick igår av mamma och pappa,jag fick filmen "New Moon", den är superbra!!! Det är en film jag kan rekomendera, fast då är det bäst att man har sett 1:an. Igår var jag på skolan och efter skolan så simmade jag som en tok. Det var skönt! Idag så har jag haft språk,matte,no och kvt iup. På språken så såg vi en film. Efter det så hadejag matte, då jobbade vi med procent igen, det var faktiskt roligt idag. På no:n så pratade vi om kraften. Det var lite roligt. Sista ämnet idag var kvt iup, jag var med halva lektionen för sen gick jag och min kompis Elina på "Freindsmötet". Nu så har jag och min familj haft besök av mormor och morfar och moster Hanne. På lördag så ska jag och moster Hanne på stan och shoppa med varandra :)

Av Emilié Sehlstedt - 21 mars 2010 19:15


Nu är jag frisk så imorrn så ska jag på skolan, har nästan längtat efter skolan nu. Idag så har jag myst med Daniel och Malwina. Vi har spelat lite wii och sett på film. Manne och pappa har åkt skoter med farfar idag. Men jag hade det jättemysigt!! Just nu så lyssnar jag på musik, ska se på "Wipeout" sen :)

Av Emilié Sehlstedt - 20 mars 2010 22:46


Idag så mår jag ganska bra :) Jag och mamma har åkt på Lidl i Sollefteå, dom öppnade det i torsdags. Det var en riktigt bra affär, det var billigt och det fanns mycket. Jag har spelat spel,målat och sett på damernas "Skidskytte", Anna-Karin kom 3:a :D Det var ju bra! Just nu så lyssnar jag på musik :)

Av Emilié Sehlstedt - 19 mars 2010 22:34


Idag så har jag varit hemma från skolan igen, jag har blivit bättre men jag är lite snuvig. Idag så har jag varit barnvakt med småsyskonen, mamma och pappa åkte iväg till Sundsvall en sväng. Vi påskpysslade lite och spelade lite wii med varnadra, syskonmys!! Nu så har jag sett på "The legend of the seeker" och lyssnar på lite musik nu :)

Av Emilié Sehlstedt - 18 mars 2010 19:54


Sen i onsdags så har jag varit hemma, jag har sjuk fortfarande, lite tröttsamt! Idag så har jag spelat lite spel och målat. Just nu så lyssnar jag på Glesbygd´n.

Av Emilié Sehlstedt - 16 mars 2010 17:36


Idag så har jag haft språk,matte,no och kvt iup. På språken så hade vi en vikarie och han sa att vi fick läsa hela lektionen om vi ville, det gjorde jag :) På matten så jobbar vi fortfarande med procent, det är ganska roligt. Efter det så hade vi no, då pratade vi om faror med elektricetet, det var ganska roligt. Sista ämnet idag var kvt iup,då tejpade vi på jobb som vi hade gjort på väggen för en klass hade rivit ner allt och sen jobbade vi med nått blad. Nu så lyssnar jag på takida :D

Av Emilié Sehlstedt - 15 mars 2010 20:34


Idag så har jag haft engelskan,so och no. På engelskan så hade vi ett överaskningsprov. Men det gick bra, jag kunde det mesta. På so:n så pratade vi om vulkaner och såg på en film. Sista ämnet idag var no. Då pratade vi om magneter. Det var lite långtråkigt. Efter skolan så gick jag,Therese och elina på stan. Jag köpte bara sminkgrej. Jag besökte optikern idag också. Jag ska få glasögon,det känns sodär. Men jag har hittat ett par riktigt fina bågar, så det är ju bra! Just nu så chattar jag med min kompis Elina och lyssnar på "Keep on walking" med Salem Al Fakir.

Av Emilié Sehlstedt - 14 mars 2010 19:20


Idag så har jag haft främmande av mormor och morfar. Vi har fikat och sett på tv. Sett på film med storebrorsan och läst lite. Just nu så lyssnar jag på "Keep on walking" av Salem Al Fakir. Det är en riktigt bra låt och han borde ha vunnit melodifestivalen tycker jag!

Ovido - Quiz & Flashcards