Hellum

Alla inlägg under mars 2010

Av Emilié Sehlstedt - 13 mars 2010 22:10

  

Idag så skulle jag,pappa,Manne,Malwina och nåra andra åka på skoterträff i Edsele men den var inställd. Så vi åkte lite här och där. Det var superkul!!! Vi har åkt sen klockan 10.00 och kom hem 17.00 En rejäl skotertur. En som åkte med oss som heter Bengt, han tippade med skotern. Ops säger man bara!

Nu så har jag sestt på "Melodifestivalen",druckit pepsi max och ätit ost och kex. Jag tycker att Salem Al Fakir skulle ha vunnit men han kom 2:a illafall :)

Men nu så ska jag nog se på "NCIS" box som mamma har köpt :)

Av Emilié Sehlstedt - 12 mars 2010 20:29

  

Imorgon så ska jag,pappa,Manne och Malwina på skoterträff i Edsele :D
Det ska bli så roligt!!! Just nu så ser jag på "The legend of the seeker", det är ett riktigt bra program!! Jag läser böckerna nu :)

Av Emilié Sehlstedt - 12 mars 2010 13:40

        

Idag så har jag bara läst hitills.  Jag läser en sån himla bra bok nu!!! Ikväll så tänkte jag mysa med familjen. Imorgon så ska jag på skoterträff i Edsele det ska bli superkul!!! Just nu så ser jag på nya Dag-Otto filmen som heter "Solsting och Snésprång" med lillasyster Mawlina :)

Av Emilié Sehlstedt - 11 mars 2010 14:01


Snart är det helg :) Skönt tycker jag! Idag så har jag läst,sett på tv,sett på film med syskonen och nu så ska jag ta en kopp kaffe... MUMS!! :D

Av Emilié Sehlstedt - 10 mars 2010 15:45

            

Grattis världens morbror på födelsedagen!!!
Jag hoppas att du får en riktigt bra dag!!

Nu så ska jag gå ut i det fina vädret med mina småsyskon :)

Av Emilié Sehlstedt - 9 mars 2010 20:33


Idag så har jag bara läst hela dagen :D Jag läser en sån himla bra bok nu!!
Mer har jasg inte att skriva.... jo just nu så ser jag på "Dating in the dark".

Av Emilié Sehlstedt - 8 mars 2010 21:15

            

Idag så åkte Manne till tandläkaren för att kolla en tand, det visade sig att han hade fått en iflamation i tanden, så dom skulle dra ut tanden. Han fick bedövning men bedövningen tog inte på grund av inflammationen. Stackars han!! Dom drog alltså ut tanden utan bedövning. Jag har läst hela dagen nästan och varit med Manne och Malwina. Jag tycker så synd om Malwina. Hon har halsfluss och hon har 39,5 graders feber :( Stackars Ina!! Men nu så ska jag se på film med Manne, han ska sova över hos mig inatt.

Av Emilié Sehlstedt - 6 mars 2010 20:04


Idag så har jag bara varit hemma. Mamma och farmor har varit på marknad och Daniel är på häggen(kortidsboende) så då myste vi resten av famljen hemma :) Jag har läst,scrapbookat och myst med syskonen plus varit lite vid datorn. Just nu så chattar jag med min bästsi Elina och är ute på facebook. Imorrn så fyller min lillebror 8 år. Storkimpen min. Han längtar oehört mycket! Gud vad skönt det är sportlov!!! Kunna vara uppe sent på kvällarna och att sova väldigt länge, det är tider det :) Men nu så ska jag nog ta nått att dricka :P

Ovido - Quiz & Flashcards