Hellum

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Emilié Sehlstedt - 3 juli 2010 20:37


Idag så har jag och resten av min familj förutom Daniel eftersom han var på häggen(korttidsboende) åkt till en badplats i Helgum. Farmor och farfar fljde med. Det var jätttekul!! Då vi kom hem så ringde det här hemma. Då var det dom från häggen, Daniel hade inte mått nå bra så då hämtade vi han. Efter att mamma hade gett han resorb(vätskeersätning) och två muggar vatten så mådde han bra sen. Så alltså hade han inte fått tillräkligt med vatten.
Imorgon så kommer jag att åka till moster Helena, jag ska sova hos hon i ett par dagar. Det ska bli jättekul!! Vi ska gå på gatufesten och gå på Himla badet som har öppnat i Sundsvall, jag ska nog också gå på stan :) Det ska bli jättekul iallafall!! :)

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards