Hellum

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Emilié Sehlstedt - 9 juli 2010 22:32


Hela den här veckan så har jag varit hos moster Helena. Jag åkte till henne på söndagen och kom hem igår. Jag tänkte att jag ska skriva vad jag har gjort hela den här veckan :) Helena jobbade på förmiddagen så jag var själv ett tag.


Måndag: Jag läste,var vid datorn, sovde väldigt länge och vi gick och åt thaimat, det var gott! Mer minns jag inte av månadagen.


Tisdag: Sov jättelänge då också, läste, datorn lyssnade på musik i Helenas hängmatta ute och på eftermiddagen så åkte vi på Birsta City. Då handlade jag ett par höglackade skor och present till småsyskonen. Mer var det nog inte jag köpte.


Onsdag: Jag sovde till 10.00, inte så länge som jag brukar sova. Jag åt lite frukost och läste och efter det så hämtade Helena upp mig för jag skulle på stan. På stan så köpte jag en klänning, fotoalbum, nagellack och fikade. Den här veckan så är det gatufest i Sundsvall så det var väldigt mycket folk där. På kvällen så gjorde vi hemmagjord sucshi, det var jättegott!!!! Efter det så åkte vi till gatufesten för klockan 22.00 så var det Brolle. Vi kollade då han sjöng och det var riktigt kul!!! Jag tog ganksa många kort på han.


Torsdag: Sovde jättelänge igår med, SKÖNT! Jag läste, var vid datorn och såg på tv. Då Helena kom hem så packade vi ihop våra badkläder och åkte till Himlabadet. Det var superkul där!!!!! Det fanns tre ruschkanor men två kunde man åka i. Den ena som heter Black Hole så är det bläcksvart i den och det finns prickar man ska trycka på, man ska få så många poäng och sån bra tid som möjligt. Mitt rekord var 7 poäng och 18 sekunder så det är ganska bra resultat. Den andra rucshkannan så kunde man åka i ett par ringar eller åka som vanligt i den. Det var jätterolig den med men det var ett par ungar som stod i den.... det var inge kul! Jag åkte mest Black Hole, badade i bubbelpoolen och simmade runt där. Det var superkul!! På kvällen så åkte jag hem.


Idag så har jag myst med Daniel och sett på film med han hela dagen nästan, det var jättemysigt!! Vi åkte en sväng till farmor och hämtade Manne och Malwina för dom sovde över där, vi åt lunch hos farmor och farfar också. Då vi kom hem så såg vi på film igen, vi hade en mysdag med varandra tycker jag. Nu på kvällen så åkte vi och besäkte ett par vänner hela familjen. Vi var borta ett par timmar och var hos olika vänner som vi känner. Det var riktigt kul!! Just nu så lyssnar jag på den nya singel som Brolle har gjort. Jag köpte en t-shirt som det står Brolle och som det är ett märke på och då fick man med hans nya singel och på den var det hans autograf på :) Det är kul! :)


Här kommer den massa bilder från veckan :P


Brolle konserten :)

  Brolle   Jag tycker att det här hjärtat var riktigt fint och jag skulle vilja ha det på armen och att det står "Love" på det :)   Heartbreak City, den är bra!  

  Brolle med sin gitarr.

  Den första bilden jag tog då han började sjunga.     

En bild då jag ska äta hemma gjord sucshi. Det var jättegott!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards