Hellum

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Emilié Sehlstedt - 18 juli 2010 22:12


Igår så orkade inte jag att göra nått inlägg, eftersom jag var väldigt trött efter det. Jag gick och la mig för att se en film på kvällen och orkade inte vara vid datorn så länge. Men det var riktigt kul iallfall!! Manne cyklade 3 mil, Malwina  cyklade också 3 mil, pappa cyklade runt hela sjön som jag och Elina. Efter att vi hade cyklat så gick jag, Elina och Manne till stranden och badadé. Det var riktigt skönt med att svalka sig efter att ha cyklat väldigt långt! Då klockan var 17.00 så var det lottdragning för dom som hade cyklat. Det var ungefär 300 personer som cyklade igår. Jag vann ingenting, synd för det fanns en jättefin tavla som dom lottade.
Idag så har jag myst med Daniel och sett på film och varit vid datorn med han. Det var riktigt mysigt!! Vi har också haft främmande av Annsofie, Morgan och Rasmus. Plus moster Hanne och Kenneth som var hit en sväng. Det var riktigt kul!! Idag så fick jag se hur Kenneths knä såg ut. Han krossade knät då han åkte enduro och ramlade av ungefär och landade på stenar och krossade knät, han har ju opererat och har en ställning nu på benet. STACKARN säger jag!! Igår och idag så har jag haft hemskt ont i mitt knä efter cyklingen då kan man nog förstå vad ont det borde ha gjort för han.... tycker synd om han nu för att han måste ha den där ställningen ett bra tag nu. Jobbigt!


Här kommer lite bilder från igår :) Fotografen är jag på alla bilderna.


Här hade vi cyklat hälften.. pust! Haha :)

  

Manne som tar en drickpaus :)

  

Elina

  

Här cyklar vi för fullt :)

  

Det var väldigt varmt igår!!! Det var 28 grader i Helgum, kanske varmare....

  

Mitt vackra Hellum som jag kallade det då jag var mindre :P Hihi!

  

Helgum :)

  

Ganska häftig bild tycker jag.

  

Här är jag med på väg till skolan.

  

Här går vi till lottdragningen på Helgums skola :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards