Hellum

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Emilié Sehlstedt - 30 juli 2010 23:52

   

Det var den här jag fick av mamma och pappa idag. En present fast i förskott, fyller år 8 dagar igentligen =) Skivan ligger på 5:e  plats på svenska albumslistan :D
Tack så himla mycket för den!!!!!! <3 Lyssnar på den hela tiden nu =)
Men nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn för jag ska till pappa Lars över dan.

 Natti natti på er!

Av Emilié Sehlstedt - 30 juli 2010 21:32


Idag så har jag varit hela på förmiddagen, men på eftermiddagen så åkte vi till Näsåker för att äta thaimat. Morfar, mormor, Helena, Kalle, Hanne; Kenneth plus barnen och vår familj var det som var där. Det var riktigt kul!! Vi spelade lite minigolf också. Då var det jag, Danne och Manne som spelade. Men Manne ramlade på golfbanan så han var inte med, stackarn!!!! Daniel vann iallafall, jag är usel på minigolf!!! Hemma så åt vi lite jordgubbspaj som mormor had gjort som var mycket god och efter det så har jag, mamma och pappa sett på "CSI" :)
Men just nu så lyssnar jag på lite musik. Fick en present i förskott av mamma och pappa idag, det var Brolle "Best of Brolle" som den heter. tack så mycket mamma och pappa!!! <3

Här kommer lite bilder från middagen, jag är fotograf på alla bilder.


En bild på en hus, hehe :)

  

Hela min släkt som äter thaimat. Gott!

  

En liten bild som jag tog i skogen kan man säga

  

Lillkusin Saga som precis har sovit litegran.

  

Mamma sa nånting som Daniel tyckte var kul, kommer inte ihåg vad det var som var kul.

  

Här är jag då vi är på väg till Näsåker :P

  

Manne som lånade min sjal :)

  

Lekparken som alla barnen var på

  

Mormor och Kalle

  

Ovido - Quiz & Flashcards