Hellum

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Emilié Sehlstedt - 14 juli 2010 20:52


Idag så har hela famijlen varit hos ett par kompisar i Fångsjöbacken. Vi åkte dit klockan 14.00 och kom hem för en timme ungefär. Det var superkul där!! Vi pratade, fikade, gick till stranden så att barnen kunde bada lite och efter det så grillade vi hamburgare hos dom. Det var riktigt kul där!! Jag blir så himla glad för dom bryr sig så mycket om Daniel, jag blir så himla glad då jag ser hur mycket dom bryr sig om han!!! Dom pratar jättemycket med han och då dom hjälper han med rullstolen. Jag blir så glad då jag ser att han är så glad!!  Man blir ju tårögd för att se hur glad han blir för att folk bryr sig så mycket om han så som dom gör!!! Vi hade det iallafall jättekul där idag!!


Jag tog en massa kort idag som jag lägger ut. Fotografen på alla bilderna är jag.


Manne och Malwina som är taggade för att åka iväg :)

  

Nu åker vi till Tompa och Marie-Louises familjer i Fångsjöbacken :) Kul kul!!

Det är inte den bästa bilden på mig tycker jag men den duger.

  

Här pratar mamma och Tompa med varandra.

  

Pappa har det skönt i stolen :)

  

Har pratas det för fullt.

  

Tompas hund Hugo rymde två gånger så här cyklar pappa på en barncykel för att leta.... hahaha det ser lite roligt ut!

     

Nu så ska vi åka hem till fina Hellum( Helgum). Jag kallade Helgum för Hellum då jag var liten, hihi.

  

Ovido - Quiz & Flashcards