Hellum

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Emilié Sehlstedt - 7 oktober 2012 21:06

 

Hejsan, hoppas att ni mår bra allihopa!!


Ja det flyter på för mig på gymnasiet, ibland är det mycket läxor (som nu t.e.x.) men det är bara att bita i det sura äpplet ;)

Jag trvis superbra på Vård & Omsorg på GB (Gudlav Bilderskolan), jag sökte verkligen till rätt linje känner jag!!


I augusti så var jag på utbildning i Vålådalen steg 2 med Unga ledare gänget och det var helt UNDERBART!! <3

Få träffa alla goa vänner man har lärt känna där och bara ha det kul helt enkelt!! <3

På novemberlovet så kommer några av oss från Vålådalen träffas i Sollefteå bara ha kul!! :D

Längtar!!! <3


Jag måste bara tipsa om ett helt UNDERBART och GRYMT band som nyligen har släppt sitt första album, STIFTELSEN!! <3

Dom är så grymma och jag älskar deras låtar så sjukt mycket!!

Det är dessutom lite extra kul att dom kommer ifrån Ånge som är bara några mil utanför Sundvall.


Min idol eller den som inspirerar mig är Robert (Robban) Pettersson som är sångaren i tAKiDA och även i Stiftelsen, allt han har gjort i livet, allt han har åstadkommit, allt tufft han har utsatts för och klarat sig igenom det och hur han som person är... det är det som gör att jag beundrar han så himla mycket.

Texterna är så himla bra dessutom, jag har 6 favoriterlåtar ur deras album:
*Ur balans

*Vart jag än går

*Nu får du gå hem

*Vildhjärta

*Viljan

*Rotlös

Jag ska snart framöver se en konsert med dom, vill det så himla gärna!! <3


tAKiDA har även släppt en ny singel, SWALLOW (Until You´er Gone), älskar även den!!! <3

Dom är helt underbara också!! <3

Vill se en till konsert med dom!! <3


Men nu ska jag dra, mår inte så bra så jag ska fortsätta se på film nu, ser på "Battleship", tummen upp för den!


Nu kommer det lite bilder från sistone.


Från Vålådalen Steg 2, kommer aldrig att glömma den platsen!!

                                   


Mina absoluta favoritband!! <3

   


Bilder från Höga Kusten och jag badade i havet för första gången då, kallt men det var så himla skönt!!

           


Ha det gött!!




Ovido - Quiz & Flashcards