Hellum

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Emilié Sehlstedt - 27 oktober 2012 19:34

 

Jag & Elina vid kakbordet


Tjena allisammans, hoppas att eran lördag har varit bra!


Ja idag så var det 1års jubileum i mammas butik Lilja-Johanna, så hon hade lite extra erbjudanden och vi hade kakfrossa med, mums ;)

Elina var också med och hjälpte till, vi hade det väldigt roligt idag iallafall!! :D


Så nu efter att ha städat undan allt och suttit i soffan (som en död sill), så väntar jag som en tok på nästa avsnitt av "Rockstjärnor" som visas på tv4 play, det är ett band som spelar grym musik och försöker bli kända och sångaren (Johan) kommer dessutom ifrån Sollefteå så det känns ännu roligare!! :D
Dom verkar vara ett sånt härligt och roligt gäng!! :)

Så om en kvart så kommer nästa avsnitt :)

 

Dom heter Pompei Nights för er som är intresserade om vad detta är för band ;)

Helt GRYMMA!! :D


Men ni får ha en fortsatt härligt lördag varenda en! <3


Här är en av deras låtar, Midnight Mistress :D

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards