Hellum

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Emilié Sehlstedt - 31 oktober 2012 21:09

 

Jag, Ivana & Anna på Café Petter :)


Tjena allihopa, hoppas att eran dag har varit bra för det har min varit!


Idag så åkte jag till stan och fikade först på Westerlunds med Unga Ledare gänget, efteråt så gick vi och bowlade.... jag VANN!! :D

Haha blev lite småmallig då ;)

Sedan gick vi på Kajsas resturang och käkade middag och det var riktigt gott, jag åt en västkust sallad, mums!

Slutet mot kvällen gick vi till café Petter eftersom det är öppen scen där, så vi tog en kopp kaffe och satte oss och kollade på lite uppträdande, dom som var framme och sjöng var riktigt bra tycker jag! :)


Jennifer & Ivana då vi fikade på Westerlunds :D

Då vi väntade på att bowla.

Cheri, Anna & Jenny på bilden :)

 

Haha coola & tuffa Marcus :)

 

Haha go Anna ;)

   

Så jag kom hem för nästan en timme sen så nu ska jag scrapbooka lite och starta filmen "Polisskolan", så sjukt roligt film!! :D


Justja, ska berätta varför jag inte gjorde nått blogginlägg igår eller i förrgår och det var för att min kompis Elina sovde över, vi såg på film och bilden jag har lagt upp var då hon, jag och mamma tittade på skräckfilmen "När lammen tystnar", så då det var som mest spännande tar mamma fram kameran och tar kort på oss, så det är därför vi ser lite småroliga ut, haha!

Men kul hade vi!! :D

 

Men ni får ha det gott allihopa!! <3

Sov gott & dröm sött ;)

Ovido - Quiz & Flashcards