Hellum

Direktlänk till inlägg 10 april 2013

Skola, möte och musiktips

Av Emilié Sehlstedt - 10 april 2013 10:18


Ja godmorgon på er, hoppas att ni har sovit gott för jag sov verkligen som en stock inatt, längesen jag sov så djupt, men skönt var det ;)


Ja just nu så har jag svenska och vi håller på med vårt nationella tal och temat är "Framtiden", först så hade jag ingen aning om vad jag skull välja inom det, men nu har jag gjort det och är nästan helt klar... det komemr bli grymt för det kommer att handla om nått jag älskar... en liten ledtråd... sjukhus ;) Haha

Ja men hur som helst så är min skoldag en helt vanlig dag och efteråt så ska jag och några av mina kompisar på ett möte angående Ungdomstinget som vi ska ha på måndag så vi ska förberedda litegran :)

 

Men innan jag drar nu så ska ni få ett musiktips, "YOHIO Break The Border", jag lyssnade på den igår och den var riktigt bra!! :)

Jag älskar hans stil, musiken han gör och han är en grym gitarrist må jag säga!! :)

Så sök på det här, för tro mig... ni kommer inte att bli besvikna. Det är både hård/rockiga låtar och även lugna och väldigt fina låtar :)

Jag ger albumet 4stjärnor av 5 iallafall :)


Men ha en fortsatt trevlig dag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilié Sehlstedt - 13 maj 2013 21:21


  Jag och Elina :D   Ja tjingeling på er alla, jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag har bloggat så dåligt på sistone men jag har en ursäkt för det... nu när det börjar närma sig skolavslutningen så är det väldigt mycket som måste bli gjo...

Av Emilié Sehlstedt - 7 maj 2013 20:22

En låt jag tycker är riktigt bra :D   Tjingeling, hoppas att allt är bra med er! :) Ja skolan flyter på som vanligt och ja igår på hälsopedagogiken så hade vi rejäl styrketräning på aquarena... fyfaan vilken träningsvärk jag har idag, haha d...

Av Emilié Sehlstedt - 3 maj 2013 22:26

  En bild jag tog på bibblan idag :)   Tjingeling allihopa, hoppas att eran dag har varit bra för det har min varit. Ja idag så var det nationella engelska och vi skrev en uppsats, det kändes faktiskt riktigt bra. Ja resten av lektionerna ...

Av Emilié Sehlstedt - 2 maj 2013 19:20


    Tjingeling på er! Ja imorrn är det nationella engelska och vi ska då skriva en uppsats och ja det känns ganska bra ändå! Man får hoppas på det bästa helt enkelt, och även göra sitt bästa.   Men hur som helst så har min skoldag varit ...

Av Emilié Sehlstedt - 30 april 2013 23:07

  Tjingeling på er allisammans, hoppas att eran Valborg har varit bra för det har min varit! :)   På skolan så har det hela gått väldigt gått väldigt bra... förutom förkylningen som tar kål på mig men jaja... det är bara att bita i det sura äpp...

Ovido - Quiz & Flashcards