Hellum

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Novell: Äkta kärlek

Av Emilié Sehlstedt - 23 oktober 2012 21:24

 


                                                  
           Äkta kärlek!


Solen skiner klart på himlen och fåglarna sjunger glatt och det är inte ett moln på himlen, allt är perfekt! Jag ligger i min säng och kollar igenom några bilder på dig och mig, jag ler så fort jag hittar några bilder då vi gör till oss och ser fåniga ut. Jag väntar på dig... varje sekund som går så är jag närmare tiden för att få träffa dig, jag längtar efter att få se ditt leende, dina glänsande klarbruna ögon som tittar in i mina smaragdgröna ögon och se din mun röra sig och säga orden "Jag älskar dig och jag har saknat dig så himla mycket!!!

Vår kärlek försvinner aldrig, den växer, våra liv går aldrig ifrån varandra utan dom kommer närmare och vår längtan efter varandra växer likt en tsunami.

Mitt hjärta vill brista av längtan efter dig och min själ blir svagare och svagare desto längre tid det tar att inte få träffa dig igen, jag kan inte förstå hur jag har klarat av all väntan på dig, det har känts som en evighet sen sist och det var det ju.... 15månader, men nu ska jag äntligen få träffa dig igen min älskling och jag längtar efter dig som en ros som längtar efter vatten då den behöver det.

Mitt liv kommer bli normalt igen, få vakna upp med dig bredvid mig, få göra middag till två varje dag och få somna med dig vid min sida.


Breven jag har fått har jag alltid blivit på nytt hopp om att du snart ska komma hem igen.

Brevet jag fick sist skrev du bara att du älskar mig.

1 timme kvar nu sen är du hemma i vårt hem, det kommer inte kännas tomt längre i huset eller i mig... det är dig jag har saknat efter så himla mycket och äntligen kommer du snart in genom vår dörr och vi kramar om varandra länge!

Varje minut känns som en evighet nu och jag längtar så efter dig så jag kan spricka och mitt hopp blir bara större och större desto mindre minuter det är kvar.

Tillslut slår klockan 18.00 och du borde vara här nu, det hinner gå en minut innan det ringer på dörrklockan och du kliver in med en enorm väska.

Känslorna bara flödar ut och jag kan inte hålla nånting inne, glädjen, kärleken och tårarna kommer så fort jag ser ditt leende... du släpper väskan och du går fram till mig och kramar om mig och vi kramas länge, livet känns helt nu igen, inget att vara orolig över och du är här nu och det är det viktigaste för mig och ingen kan ändra på det!

Du värmer mitt hjärta, gör mig trygg, får mig glad och vår kärlek är så enorm!


Jag ger dig en lång kyss, den kändes så speciell... på 15 månader har jag inte fått träffa dig så denna kyss var nått särskilt för mig, dina mjuka läppar mot mina och kyssen varar länge och jag njuter av varenda sekund!

Hur skulle jag kunna ha ett liv utan dig, det skulle aldrig funka, du är mitt liv, mina andetag, min själ och mina hjärtslag.... utan dig så skulle det vara en tom hemsk värld!

Jag skulle känna mig ensam, förkrossad så mitt hjärta skulle kunna gå i tusen bitar och jag hade inte sett nått hopp i denna värld längre isånafall så du får aldrig lämna mig min älskling.

Då vi hade kysst varandra ett tag så gick vi sen till soffan och startar en film, jag kryper mig tätt intill dig och drar en filt över våra ben.

Det är det här som här äkta kärlek, att man älskar varandra så mycket och att man ser på en film tillsammans och bara myser med varandra.

Du är mitt allt.... glöm inte det! Ett liv utan dig kommer jag inte klara av, du får mig att känna mig levande och värdefull så snälla... lämna mig aldrig.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och du är allt för mig och jag vill spendera resten av mitt liv med dig... vill du?


Författare: Emilié Sehlstedt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilié Sehlstedt - 13 maj 2013 21:21


  Jag och Elina :D   Ja tjingeling på er alla, jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag har bloggat så dåligt på sistone men jag har en ursäkt för det... nu när det börjar närma sig skolavslutningen så är det väldigt mycket som måste bli gjo...

Av Emilié Sehlstedt - 7 maj 2013 20:22

En låt jag tycker är riktigt bra :D   Tjingeling, hoppas att allt är bra med er! :) Ja skolan flyter på som vanligt och ja igår på hälsopedagogiken så hade vi rejäl styrketräning på aquarena... fyfaan vilken träningsvärk jag har idag, haha d...

Av Emilié Sehlstedt - 3 maj 2013 22:26

  En bild jag tog på bibblan idag :)   Tjingeling allihopa, hoppas att eran dag har varit bra för det har min varit. Ja idag så var det nationella engelska och vi skrev en uppsats, det kändes faktiskt riktigt bra. Ja resten av lektionerna ...

Av Emilié Sehlstedt - 2 maj 2013 19:20


    Tjingeling på er! Ja imorrn är det nationella engelska och vi ska då skriva en uppsats och ja det känns ganska bra ändå! Man får hoppas på det bästa helt enkelt, och även göra sitt bästa.   Men hur som helst så har min skoldag varit ...

Av Emilié Sehlstedt - 30 april 2013 23:07

  Tjingeling på er allisammans, hoppas att eran Valborg har varit bra för det har min varit! :)   På skolan så har det hela gått väldigt gått väldigt bra... förutom förkylningen som tar kål på mig men jaja... det är bara att bita i det sura äpp...

Ovido - Quiz & Flashcards