Hellum

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Emilié Sehlstedt - 5 april 2012 21:49

 

Dålig kvalité men tog bilden med min självpoträtts kamera på mobilen :P


Ja äntligen är det påsklov, känns så himla SKÖNT!!! :D <3

Få sovmorgon och bara kunna ta det lugnt ;)


Idag var jag på stan med Malin, vi fikade på Westerlunds och sedan gick vi på ett möte på kommunen.

Allt gick bra där iallafall och kul var det också! :)

Efter det så åkte hon och jag buss till Långseles församlingshem och åt påskmiddag med konfirmanderna och unga ledare, det var riktigt kul och mätt blev man också, haha!
Efter det så fick man dricka lite kaffe och dela in oss i olika grupper som skulle göra nån speciell grej på gudstjänsten, min grupp höll i det med böner och evangelium, jag läste upp en.

Men det var riktigt kul, ja hela dan har varit bra och rolig!! :)


Imorrn ska jag vara korvgubbe med storebrorsan på mammas påskmarknad som hon har ordnatt här i Helgum, hoppas bara att det blir bra väder eftersom vi ska stå ute... :S


Nu ska jag troligen starta en film och mumsa på en marabou saltlaktris och energidryck jag fick av mamma förut :)


Ha ett bra påsklov ni som har det nu!!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards