Hellum

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Emilié Sehlstedt - 13 april 2012 22:35

 

Mitt absoluta favoritspel!! :D <3


Godkväll på er allesammans! :)


Ja idag har jag inte gjort nått speciellt, har mest spelat tvspel, "Assassin Creed II" :D

Nu på kvällen så har jag och resten av familjen förutom Danne kollat på "Let´s dance och mumsat på godis, mums ;)

Manne (lillebror) har fått feber också, tycker så synd om honom!! :(

Det är som en sjukstuga här hemma som vi brukar säga, Manne sjuk, Danne har precis varit och är feberfri idag men fortfarande ganska trött, mamma har huvudvärk, pappa har feber och jag har börjat fått hosta men inget allvarligare än så som tur är!

Bara Malwina som inte är förkyld.


Nu ska jag nog gosa ner mig i sängen och titta på "Alcatraz" :D


Ni får ha en kanonhelg allihopa! :D


Lovar att jag snart ska lägga upp en ny novell!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards