Hellum

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Emilié Sehlstedt - 21 april 2012 22:58

Tänkte lägga upp några bilder fårn grejer och sånt man inte kommer glömma på ett bra tag :D


                   

Vålådalen som vr iår, kommer aldrig glömma det!! :DD<333 SAKNAR VÅLÅDALEN!!!! <33

Men i augusti kommer vi igen och då är det steg2 som gäller :D

 

Filmkvällarna vi har haft under året, haha har garvat så tårarna sprutat, haha! :D

   

Min & Willes råttfälla bil som faktiskt kom 2:a i vår tävling på att både rulla längst men också i vilken som var snyggast :D

Gjorde min till en 80-tals buss ungefär :)

           

Konfirmationen, den var så himla grym tycker jag och kul hade vi!!! :D<3

 

Att jag är gudmor till en liten Lovina som inte är så himla liten längre utan rätt så stor nu :D

   

Jobbade under Ungdomens dag förra året vilket var superkul och jätteroligt att få träffa Italobrothers! :D

   

Lions lucia som jag anmälde mig till och jag kom med vilken var jätteroligt, bilden till höger är från det och bilden till vänster är lucian som var iår då vi 9:or höll i den :D
Var så himla kul!

   

Angelica, vill bara säga att du är en sån hilma stark person och du är en sån himla grym tjej och en superbra kompis!! <333

Tack så mycket för allt stötande under året då jag har haft det jobbigt och du är en GRYM människa!! <33

 

 

Mina underbara syskon! <3

Ni är så himla snälla och omtänksamma & busiga med ;)<3

 

Duett 58 som jag fick i födelsedags present, tyvärr har jag inte kortet än men snart så :D

 

Har haft lite motgångar under det här året men har klarat nästan varje hinder hittils tack vare alla som har funnits där för mig och stöttat mig i alla situationer så ett STORT TACK till er (ni vet nog vilka ni är)!!! <333


Ni får ha en fortsatt bra kväll :)

Av Emilié Sehlstedt - 21 april 2012 22:35

 


Hej på er allisammans!


Förlåt för en sån dålig uppdatering, har dels varit förkyld och haft en jättejobbig huvudvärk, tyvärr är den fortfarande kvar men också för att jag inte har varit på det humöret att skriva på bloggen ska jag erkänna.


Ja idag har jag varit i kyrkan med årets konfirmander (jag utbildar mig till ung ledare), har varit en massa drama och lite sång, kul har det varit iallafall!! :)

Imorrn ska jag troligen ta det lugnt över dan men sen på kvällen så ska jag jobba som volontär på Hullsta, ska stå i kassan nämligen, eftersom det är imorrn ikväll det är UKM (Ung Kultur Möts), tror det kommer bli väldigt kul och ska sen se på föreställningen också :)


Nu ska jag troligen se på ännu mer "Alcatraz", älskar verkligen den serien!! ;) <3

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards