Hellum

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Emilié Sehlstedt - 24 april 2012 22:57

Såg den här videon nyss och tycker det var så himla grymt gjort av den här killen!! :D

Det är nog inte lätt att spela sådär...!


Av Emilié Sehlstedt - 24 april 2012 21:21


Hej på er!


Ja idag har jag väl inte gjort nått speciellt, haft skola som vanligt.

Har pratat med Madde (SYO=Studie& yrkesvägledare) om gymnasiet, det är lite rörigt där kan man säga.


Efter skolan så käkade jag och Malin på Sibylla för vi skulle sen på möte.

Mötet gick bra tycker jag och snabbt så efter det hämtade mamma och nästan resten av famlijen mig så ja.


Jag är med i en redaktionsgrupp där vi skriver artiklar som sedan publiceras på Ungdomsportalen (ungisolleftea.se), nu har min första artikeln publiceras där :D

Den heter Lyckad UKM!, så det känns väldigt kul! :)



Men nu ska jag nog ta det lugnt, har lite ont i huvudet :/

Ovido - Quiz & Flashcards