Hellum

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Emilié Sehlstedt - 10 april 2012 20:40

   

Nästan hela gänget för det är Stina som fotograferade :)


Ja idag åkte jag buss till Birsta med Linda, Sanna, Elina och Sannas lillasyster Stina, vi hade så sjukt kul!! :D


Då vi kom dit så gick vi en runda runt på övre våningen och sedan tog vi en mjukglass på ikea, sedan fortsatte vi att kolla runt lite överallt :)

Jag åt en räksallad till middag (en av mina favoriträtter!), det var så himla gott eftersom det var färska räkor :D<3

MUMS!! ;)


Resan hem gick snabbt och vi garvade så himla mycket att tårar föll från våra kinder, haha! :D

Hemma har jag inte gjort nått speciellt, druckit kaffe, ätit fruksallad och sett på "112- på liv och död", det är ett program varenda en i familjen gillar :)

Det är så spännande och intressant!!
Skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba som ambulansförare eller polis men njae... :P


Ska nu se på en serie som började igår som heter "Alcatraz", jag missade avsnittet igår så då tänkte jag ska se på det nu istället :)

Imorrn blir det en filmdag med storebrorsan :)

           


Ha en härlig kväll allihopa! <3

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards