Hellum

Alla inlägg under april 2013

Av Emilié Sehlstedt - 15 april 2013 20:18

 

Olle Waller från "Fråga Olle" och jag, tyvärr blev bilden suddig men jaja :P


Hej på er, ja idag så var det Ungdomstinget och det blev väldigt lyckat enligt mig :)

Det var lite stressigt nån gång ibland men annars så gick allt bra, jag fick t.e.x träffa Olle Waller från "Fråga Olle" och tog även en bild med honom och han var väldigt trevlig.

Jag älskade tröjorna, love the colours! :D

Det har varit väldigt kul och det var många ungdomar som var med, ca 130 personer och det är vi väldigt nöjda med! :D

Tyvärr så hann jag inte gå på nån workshops men dom ska tydligen ha varit väldigt bra... så ja en lyckad dag helt enkelt.


Jag kan säga såhär nu... jag är så himla TRÖTT... är helt slut av nån anledning, haha.

Men ni får ha en fortsatt bra kväll nu, ha det gött.

Av Emilié Sehlstedt - 14 april 2013 21:09


Ja hoppas att eran dag har varit bra, jag har spenderat dagen genom att ha storstädat, sett på filmer och spelat lite Xbox ^^

Jag har iallafall haft det kul!


Ja imorrn är det äntligen Ungdomstinget, jag ser verkligen fram emot det och det ska bli väldigt kul! :)

Men hur som helst ska jag fortsätta titta på "Grey´s Anatomy" och dricker min favoritdryck Aloe Vera^^

Så ha det gött ;)

Av Emilié Sehlstedt - 13 april 2013 22:47

Här har ni ett väldigt roligt videoklipp, Nicklas visade det för mig igår och jag höll på att garva ihjäl mig!! :D


Ja då var den här lördagen slut, har haft den väldigt härligt iallafall :)

Har sett på en massa filmer, gosat med mina hundar och jag kan säga en grej... man är inte helt lugn nuförtiden då man vet att Hedda (min hund) kan föda när som helst nu, hon är så tjock och söt!^^

Men jag längtar som en tok! <3


Hur som helst så lyssnar jag på musik nu och har precis spelat "The lord Of Teh Ring Lego" på Xbox och det var väldigt bra faktiskt så om ni gillar legospel eller är ett fan av Sagan om Ringen som jag, så är jag ganska säker på att ni kommer gilla den ;)

Men ni får ha det gott och en fortsatt trevlig kväll :)



Av Emilié Sehlstedt - 12 april 2013 21:37

Tycker att det hunden säger passar in på mig just nu, för ni som inte förstår så säger hunden "I´m really tired", haha :)


Ja min dag har varit väldigt bra som sagt, lektionerna flöt på och ja efter skolan så åt jag och Jennifer lunch på Kajsas resturang i Sollefteå, lika gott som alltid där! :)

Hemma så har jag tagit det lugnt och sett på tv med föräldrarna, min storebror har nu fått lungiflammation... stackarn!!

Tycker så himla synd om honom då han får det, för han blir så otroligt hostig och så himla trött.


Ja just nu så har jag tittat på "Mia Skäringer, Dyngkåt och hur helig som helst"... haha jag håller på att garva ihjäl mig, jag måste säga att hon är riktigt härlig människa och om ni vuxna vill skratta mycket så borde ni kolla in den filmen.

Men nu ska jag fortsätta titta på filmen och chatta med Nicklas nu :)



Av Emilié Sehlstedt - 12 april 2013 12:28

    

Ja min dag har varit väldigt bra hittills, har haft medicin och jag blev klar med min uppgift, så då halva lektionen hade gått så kom en lärare in från Resturanglinjen och gav oss morotskaka och juice... det var väldigt gott kan jag säga ;)
Ne men det har flytit på hittills och jag har nu svenska, sedan matte.. sen slutar jag :D
Då blir det äntligen helg!! <3

Det ska bli väldigt skönt, att bara ta det lugnt, se på filmer, läsa min bok och må gott helt enkelt :P


Men ni får ha en fortsatt bra dag, för efter skolan så ska jag umgås med Jennifer och ha det kul :)

Av Emilié Sehlstedt - 11 april 2013 21:34


Hoppas att eran dag har varit bra, för det har min varit idag med.

Vi har inte gjort nått speciellt på skolan och hemma så har jag dammsugat, duschat och läst inför medicinprovet vi ska ha om ett tag.

Jag har inte riktigt gjort nått mer speciellt, ser just nu på "Django Unchained" igen, tycker den är väldigt bra som sagt, så godnatt och sov gott mina vänner ;)

Av Emilié Sehlstedt - 10 april 2013 20:28



Hoppas att eran dag har varit bra, för min har iallafall varit det. Mötet gick väldigt bra och vi har nästan förberett alltihopa och jag ser fram emot måndagen, det här året på Ungdomstinget så har vi temat "Under täcket" så som ni förstår är det sex vi kommer prata om hela dagen, vi kommer ha lite olika workshops och Olle Waller från "Fråga Olle" kommer komma och ha en föreläsning så jag tror att den här dagen kommer bli suverän!! :D Längtar! 


Men jag hittade precis ett videoklipp som jag började asgarva åt!!

Klippet handlar om då vi skulle släppa den HÄR hemsidan för oss ungdommar i Sollefteå kommun och då skulle vi tre berätta litegran om den, haha!

Jag tror att det kanske var för 2år sedan.

Jag ser livrädd ut och även sur ut, haha... jag visste inte riktigt vad jag skulle säga och jag trodde att jag log emn det gjorde jag verkligen inte, haha, jag ser inte klok ut!! XD
Min röst är även ganska annorlunda i jämförelse med verkligheten... men så är det nästan jämt ju så ja här har ni videoklippet om ni vill kolla in den.

Men ha en härlig kväll nu mina vänner ;)

Av Emilié Sehlstedt - 10 april 2013 10:18


Ja godmorgon på er, hoppas att ni har sovit gott för jag sov verkligen som en stock inatt, längesen jag sov så djupt, men skönt var det ;)


Ja just nu så har jag svenska och vi håller på med vårt nationella tal och temat är "Framtiden", först så hade jag ingen aning om vad jag skull välja inom det, men nu har jag gjort det och är nästan helt klar... det komemr bli grymt för det kommer att handla om nått jag älskar... en liten ledtråd... sjukhus ;) Haha

Ja men hur som helst så är min skoldag en helt vanlig dag och efteråt så ska jag och några av mina kompisar på ett möte angående Ungdomstinget som vi ska ha på måndag så vi ska förberedda litegran :)

 

Men innan jag drar nu så ska ni få ett musiktips, "YOHIO Break The Border", jag lyssnade på den igår och den var riktigt bra!! :)

Jag älskar hans stil, musiken han gör och han är en grym gitarrist må jag säga!! :)

Så sök på det här, för tro mig... ni kommer inte att bli besvikna. Det är både hård/rockiga låtar och även lugna och väldigt fina låtar :)

Jag ger albumet 4stjärnor av 5 iallafall :)


Men ha en fortsatt trevlig dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards