Hellum

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Emilié Sehlstedt - 11 april 2010 21:40

  

Den här bilen är min drömbil!!!! En ople Rekord 59, den är så himla snygg och det är en riktigt Emilié bil :D
En sån här vill jag mycket hellre ha än en ynklig lite SAAB eller Volvo. Jag längtar tills jag har körkortet nu, 59:an var ju supersnygg!!!!!!
Här kommer lite bilder på min drömbil :D

Den är så SNYGG!!
   
Frän bil eller hur?! :) ;)
   
Prinsen min :)  
   Hoppas att den finnns kvar om 3 år då jag kan ta körkortet då!! :D
Då skulle jag bli GLAD! Visst är det om 3 år jag kan ta körkortet, skitsamma.
Den är så COOL och SNYGG!!!

Av Emilié Sehlstedt - 11 april 2010 21:11


Jag har inte skrivit nått blogginlägg för jag har varit hos moster Helena i tre dagar i Sundsvall.
Torsdag: Jag åkte buss till henne en jag råkade kliva av vid tågstationen, jag är klomrig jag vet det! Vi åt jättegod lunch på ett ställe som heter Barista. Jag köpte massa grejer.
Fredag: Jag,moster Helena, hennes barn Greta och Saga åkte till Dragborgen, det var faktiskt ganska roligt där! Efter det så gick vi på Birsta City :D
Lördag: Vi åkte på skopunkten och jag köpte tre par skor :) Jag fick pengar av mamma, jag köpte två par Snickers skor, röda och ett par som var svarta emd vita preickar och ett guldmönster på. Dom sista var ett par supersnygga högklackade stövlar. Man kunde köpa tre och betala för två :)
Idag så åkte jag och Daniel till pappa Lars och Linn i fångsjöbacken, vi solade mest hela dagen. Det jag har gjort hemma sen jag var hos dom är att jag har cyklat runt Forse, det är en bra bit det! Mamma har köpt en Opel Reckord 62, den är ursnygg!!!!!!!! Så mamma körde mig lite i den, det var superkul!!! :D

Nu så lyssnar jag på Takida :D Det är 1 vecka och 6 dagar kvar tills jag ska få se Takida på riktigt på konsert :D <3 :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards