Hellum

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Emilié Sehlstedt - 13 april 2010 19:18


Idag så har jag haft språk,matte,nno och kvt iup. På språken så fick man läsa och jobba med ett engelskt häfte om en sjuksköterska, det var faktiskt roligt! Efter det så hade jag matte, då började vi jobba om algebra och ekvationer, det var jättekul! På no:n idag så fortsatte vi att prata om lufttryck och tryck i vatten, det var lite kul. På kvt iup så fick vi spela spel hela tiden, jag, Therese och Angelica spelade miljonär. Elina åkte hem idag från skolan för hon mådde inge bra, STACKARS hon för hon fyller år imorgon. Hoppas att hon kryar på sig. Det är ju inte kul att fylla år också är man sjuk. Jag har åkt bilen Frans idag och nyss så åt jag lite kvällsfika och lyssnar på musik nu, det är ju Takida som vanligt :D 1 vecka och 4 dagar kvar till Takida konserten :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards