Hellum

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Emilié Sehlstedt - 20 april 2010 21:15

  

Idag så har jag haft språk,matte,no och kvt iup. På språken så skrev jag om Fronence Nightingale på svenska och på engelska, det var kul men lite svårt. Efter det så hade jag matte, då pratade vi om algebra, det var lite kul. På no:n idag så jobbade vi i 20 minuter för då kom en av våra mentorer in till oss och sa att vi ska få se på en teater som ingen annan i sjuan ska få se. Den hete "Momo & kampen om tiden", den var faktiskt bra tycker jag och väldigt rolig! Teatern var i 2 timmar :P Efter teatern så hade jag Freinds möte :)
Ikväll så hade jag utvecklingssamtal. Det gick bara bra som tur var :)
Just nu så ser jag på "The Mentalist" :)
Dom som är på bilden var me i teatern "Momo & kampen om tiden"

Ovido - Quiz & Flashcards