Hellum

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Emilié Sehlstedt - 30 april 2010 19:43


Jag har inte bloggat på nåra dagar för jag har inte orkat. Jag har varit sjuk hela veckan men nu är jag frisk så jag tänkte att jag skulle gå idag på skolan men då var vi lediga, jag vet inte varför. Mamma har köpt "Avatar", jag har sett den två gånger, den är jättebra!!!!! Medans jag har varit sjuk så har jag mest tittat på kanalen Animal Planet. Idag då vi var lediga så åkte jag taxi med Daniel för han ska vara på häggen(korttidsboende) tills på måndag så jag åkte taxi med han dit också hämtade pappa mig där sen. Daniel fyllde 19 år igår, storpojken min!!!

Idag så har moster Helena och hennes familj varit hos oss. Det var kul! Manne och Malwina ska sova hos henne imorrn, dom längtar verkligen. Men nu så ska jag nog göra mig beredd på tv programet "The legend of the seeker" och mysa med hundarna :)

Ovido - Quiz & Flashcards