Hellum

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Emilié Sehlstedt - 14 april 2010 20:48

       

Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva ut i hundrade år. Jag visst ska du leva, ja visst ska du leva, jag visst ska du skjutas på en skottkärra fram. Grattis Elina!!! Hoppas att du mår bättre nu och du får ha en riktigt bra födelsedag!!!
Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten så jobbade vi med algebra mest, det var jätteroligt! På idrotten idag så körde vi La cross, det var faktiskt väldigt roligt. Efter det så hade vi svenska, då jobbade vi med serier, vi gjorde egna. På slöjden så klippte jag tyg och strök det. Det var lite kul! Sista ämnet idag var engelska, då jobbade vi med grupparbetet, det var roligt! Just nu så ser jag på "Greys antomy", det är så himla kul!!! Man lär sig lite gran.

Ovido - Quiz & Flashcards